Tuesday, January 5, 2010

Pesanan Penaja

Assalamualaikum...

Sebelum aku merepek, aku nak bgtau, aku jenis sound direct, xde kias2, xde bunga2, so sape xleh terima cara aku, minta maap awal2..

Selaku pencipta blog ni, nak habaq mai tujuan sebenar aku cipta blog ni iaitu utk update segala aktiviti ICU, biaq sume org tau info terkini ICU, bukan nak wat luahan perasaan, bukan nak tunjuk hero, bukan nak sentap2, touching2, gado2 dan segala benda2 yg negative la, FAHAM!!

Aku xmau sebab benda kecik, kita nak gado2, nak sentap2, sume dah besaq, ade otak, tau mane baik mana buruk, kalo yg terer tu tolong la ajo yg beginner, jgn tunjuk terer, n kalo yg beginner tu jgn cepat terasa n melatah, lantak pi la dorg nak cakap apa, kita masih belajar, belajar dr kesilapan, FAHAM!!

haih!!

p/s : aku akan delete post ni x lama lagi... so sila save dlm otak... FAHAM!!

1 comment: